Thursday, May 13, 2010

Boleh ke Malaysia menang dengan China??

Huish punya berdebar tengok badminton semalam. Lega bila tengok Malaysia dah 2-0 dengan Denmark tapi bila tetiba kedudukan jadi sama. Gilak aku jadinya. Dah ketuk-ketuk sofa kat rumah. Nasib baik tak keluar span-span bagai. Kalau tak mati aku kena maki dengan tuan rumah. hahaha!

Aku macam dah lemah semangat dah bila tengok Hafiz...Dia adalah penentu segala!! Kalau dia kalah sure kita tak boleh ke Separuh akhir!! Ye la lawan Jepun, kalah. Hadoi!! Tapi nasib menyebelahi kita!! Kita menang whoot!!

Riuh rendah rumah flat tempat aku duduk tu. Oh aku memang duduk flat je :D. Gadis flat ni.

Rumah kitaorang yang sebelum ni sopan santun senyap tapi semalam riuh rendah :D. Hilang kegadisan!!

Tapi masalah problemnya, boleh ke kita menang dengan China???? Uber dah out terus hampeh




.:. By .:.

11 comments:

.::WaNiE::. said...

hihihi kita tengok sama2

xalimx said...

petang ni balik awal, nak tengok Msia vs China.....

Bai said...

WaNiE : yeah!!! jom jom!!!

Bai said...

xalimx: tahu takpa!!!! tak kira nak balik awal!!

xalimx said...

keje aku dah siap, dah leh balik sekarang tak?? standby nak tgk badminton ptg ni >)

Bai said...

xalimx: kalau gitu jomlah balik ramai2 hahahaha!

xalimx said...

ayuh....ni tmpt chatting ke???

Bai said...

xalimx: boleh je nak buat tempat chatting :D. ayuh!

xalimx said...

letak chatbox...senang nak chat =P

fabulous.farah said...

owh..sangatttt..aku rasa nak melompat2..husband aku cakap..sabar. gugur kang

Bai said...

f.f : hahaha ko bebaik. take care...sabar2...nasib baik perut kecil lagi, kalau beso..tak ke buruk? :D