Tuesday, May 11, 2010

Mom's day @ Peninsula

Inilah peristiwa yang terjadi kat hotel. Kitaorang sambut mother's day. Memang tiap tahun sambut. Tapi, selalunya makan banyak kat rumah je. Kali ini, biar lain sikit. Kitaorang sambut kat Peninsula Residence All Suite Hotel. Selesa dan memuaskan.

Bilik air, ala-ala 'orang puteh' gitu. Semua leh bukak nampak aku mandi bogel. Cait malo aku!

Makanan pun boleh tahan... Lift? Mula ingat rosak, last-last kitaorang yang jakun. Kena punch dulu, baru picit floor yang kita nak pergi. Gila kampung! Hahaha! Akak aku pun sama sengal. Dia cakap seumur hidup dia kerja ikut artis pun, tak ada hotel macam ni. Aku? Lagilah sengal!

Malu aku kat 'lelaki lembut' jaga counter tu. Mana taknya, aku yang pergi tanya apa pasal lift boleh naik sampai floor 5 je :D (kitaorang duduk floor 6).

Ok sila abaikan muka aku yang skema di sebelah mak itu. Muka aku bukan kena tepung ok? BIL pun cakap hotel tu lighting lebih :P

Lakonan je tu. Bukan kena pun pipi mak. Dah besar malu pulak nak cium mak :D.

Kakak sekeluarga. Suci memang selalu buat tabiat biasa.

Oh masa ini aku yang tersipu malu :D. Tengoklah muka Suci bila tengok gelagat umi dan abahnya. Hahaha!

Ciuman adik beradik.

Ciuman keluarga. Tengok my BIL. Cait main-main ya!!

Model muda, tua dan separa tua :D.

3 beranak.

Malang sekali abang dan ayah tak ikut serta ;(. Kalau tak mesti lagi best.


.:. By .:.

4 comments:

.::WaNiE::. said...

hahaah betul betul si suci punye muka overexcite tu ahaha

Mag said...

huhu..best nye!

Byzura Mj (By) said...

WaNiE : hahaha Suci tu memang macam itu..kang nangis :D

Byzura Mj (By) said...

f.f : best sangat!! :P