Wednesday, June 16, 2010

wa rasa macam nak lempang lu...tapi nasib baik ni bulan rejab

wa tegur lu elok elok.wa cakap dengan lu baik baik.

tapi lu buat muka dengan wa.pandang pun xnak

lu hempas brg...

wa cakap baik baik, boleh tak lu berbahasa dengan wa.

wa tahu lu bengang ke apa haram jadah.

wa tahu lu letih.tapi wa pun letih...

tp tolonglah jangan lepaskan geram ke bengang ke kat wa.

lu pergi la jerit mana-mana.

takpe memang wa nak pergi jerit pun esok.

lu meroyan la sorang sorang..

.:. By .:.

16 comments:

xalimx said...

lu pehal?

-sesuaikan dengan mode penceritaan-

Bai said...

xalimx: sebab wa berbahasa.tapi boleh tak lu berbahasa gak.

fabulous.farah said...

ayo..mcm marah sangat..

Bai said...

f.f : sgt!tp tak suka perasaan mcm ni benci!!!!!

xalimx said...

aiseh..aku dah kena sound, maaf by...

Asrol said...

Bai..




(xtau nk cakp pe, takut ngan aku skali kne marah.. huhu...)

Madi @ Aed said...

bai..sabo2..

.::WaNiE::. said...

tak suke org hempas2 brg, rasa nak amik hempuk balik kat muka dia

tp hempas badan takpe

ehh..melalut eh

ok wa balik ke pangkal jalan

ita cutevirus said...

bai,
lu pehal nak marah² & emo² nie...
wa baca pom membara...

Cik Eija said...

Apekah? KenapakaH?

mrs shaifull said...

ini betul punya marah ni :)

Ena said...

rmmm.. tu la.. bile jumpa org macam ni memg buat kita gewammmm semcam jekk..

sabar ye..:)

Bai said...

xalimx : bukan marah lu...

Asrol : pernah ke aku marah org?:)

Bai said...

Madi : dah sabar dah ni...

WaNiE : tau takpe.. masalah aku bg salam elok-elok ok?

wa dah balik ke pangkal jalan..hahaha

Bai said...

kak ita : wa sangat sakit hati...wa tak pernah nak marah2 org...tapi tak berbahasa langsung

Bai said...

Cik Eija : ade benda yang membuatkan aku sakit hati...



mrs shaifull : sangat marah kak..ni dah ok.


Ena : ye la kita tegur baik2...