Tuesday, July 20, 2010

Dan sekarang...

Badan agak lesu-lesu. Pagi pergi kerja. Petang main netball. Balik lipat baju, timbunkan atas katil. Tak selera nak mengemas baju dalam almari. Duduk-duduk kejap. Tidur.


Itulah aktiviti anak dara aku. Act, semenjak training netball ni..malas nak keluar malam. Malam je aku tapau tak pun makan sorang kat kedai pastu balik, tak pun aku masak meggi letak 2 biji telur. Makan...krohhhh tidur.



Blog.



Aku dah tak ada idea nak perah. Novel lagi la. Lama gila tak update.



Semalam coach cakap, ada sorang budak laki tu tak boleh berfikir. Tak boleh lompat. Tak boleh lari. Tak boleh nak perah idea sebab, banyak air.



Dan aku pun terfikir,




Aku banyak air ke?



Kenapa orang laki suka cakap banyak air? Mangkuk hayun di situ :P



.:. By .:.

2 comments:

fabulous.farah said...

hahaha..banyak air / air melimpah. memang ade maksud tu. gahaha=D

Bai said...

f.f : air melimpah aku tak pernah dgr lagi :P