Tuesday, July 6, 2010

Gambar seisi keluarga....

Actually, gambar ni dah beberapa minggu lepas. Hahaha dah basi dah pun..Tapi nak tepek gak.


Manalah tahu, bila aku tua-tua nanti leh gak aku tengok gambar aku masa muda kat belog. Ntah macam mana agaknya masa tua. Berubah ke tak, tak pasti. Fikir sampai tahap macam tu, boleh?


Lately ni, ramai orang tunang ke kawin ke pakai warna hitam kan? Kalau dulu time orang mati je lah kita pakai hitam. Tapi sekarang, kahwin pun orang selambe dekkk pakai hitam.


Sama dengan makcik aku. Awal-awal dia suruh standby pakai baju warna hitam. Nasib baik pesan awal, kalau tak tercirit gakla nak cari.

Tada. Semua hitam.Hantaran pun konsep hitam putih. Nape ntah si Daniel tu pakai songkok merun. Haha. Aku suka peluk si Daniel tu. Dah lah tenbam, badan sejuk. Sodappp!!! Tapi, kalau suruh kiss aku lak yang malu. Sebab, dia kiss kat mulut bukan pipi hokeh! Aku anak dara tua lagi. Nanti stim, lalalala~


Hijau tu belah perempuan. Ini rombongan meminang hokeh. Bukan kahwin. Tengok betapa ramainya sedara-mara aku. Ni pun ada lagi yang tak datang sebab sakit, etc, etc.



p/s : aku? sila standby baju warna peach :D. Tarikh pun kedaung lagi, ntah bila. Sibuk nak suruh orang lain standby warna peach :P.



.:. By .:.

2 comments:

Mag said...

hahaha.baju dah hitam songkok kene la kaler lain..dia taste tinggi tau..hehe

Byzura Mj (By) said...

f.f : tu la pasal. hahaha.