Friday, July 16, 2010

Hari esok...

Tiada yang istimewa :D. Ada team builing untuk team KL. Aku tahu semua orang plan berjalan. Aku? Huhuhuhu. Kena kerah tenaga keluarkan peluh segala. Matilah!



Jangan ada yang tercedera. Jangan ada yang tisu celah kangkang koyak. Mati kalau koyak. Sakit dia Tuhan je tahu.



Jangan ada yang tercedera apa jadahnya?!! Kaki aku macam nak membengkak sebesar kaki gajah dah ni. Denyut-denyut akibat terseliuh semalam. Padan muko!



Tapi aku berjalan minggu depan untuk Karnival Sukan. Membawa semangat yang jitu ke Johor Bahru. Cewah! Poyo!



Janganlah terserempak dengan ex bf ke hape. Kang tak pasal aku tak boleh shoot ke gol. Tapi shoot ke arah lain . Bahahahah!





.:. By .:.

8 comments:

.::WaNiE::. said...

haha shoot ke arah lain

jangannnn

kang kes saman menyaman pulak

kekekekeke

Bai said...

WaNiE : takpe boleh glamer. bahaha. *giler*

Lady of Leisure said...

shoot bebetul hehehe.. btw produk himalaya bagus kan esp sebab dia pakai daun neem tu daun tu bagus sangat...

msmilo said...

derrr .. aku nk ikut derr ..uhuks

Lynda said...

ikut

Bai said...

Lady of Leisure : yerp!! sesuai ngan I. tu yang I nak teruskan. thanks! :)

Bai said...

msmilo : aku ajak join taknak. tu la..kalau tak ade peluang.

Bai said...

Lynda : jom tunggu aku kat sana.