Monday, July 26, 2010

Sedang...

Down. Hahaha. Ok tipu. Letih gila semalam seharian dalam kereta. Petang baru sampai. Jem gila lepas tol Sungai Besi.



Nanti aku update. Tengah mengumpul gambar... Hehehe. Kamera aku ada sikit je, so masa untuk minta izin mencilok gambar dari kamera orang lain.



Hari ini aku dapat cuti tanpa rekod dari HR. hehehe. Berkhidmat untuk syarikat, mesti kena cuti :D.



Aku sihat je. Tak ada patah kaki ke apa. Cuma kaki aku yang seliuh haritu je bengkak sikit.



Kali ni aku agak kompius masa main netball. Sebab, ada undang-undang baru..



Body contact dah biasa. Ni contact bontot. Haih. Tengah penin memikirkan. Ada ke tengah-tengah main referee tiup wisel cakap contact bontot? Ada sesiapa tahu undang-undang ni?



.:. By .:.

2 comments:

msmilo said...

hahahahahaha.. kontek bontott??... "preeettttt !!! GK kontek bontot.. berdiri seblah!"

hahahah .. kalo aku main..mst asik kena wisel jeh.. aku suke men laga muntut! .. hahahaha

Byzura Mj (By) said...

msmilo : hahaha. tu rule baru ke? hahaha