Friday, August 20, 2010

Bubur Nasi

Semalam adalah kepingin nak makan bubur nasi. Mengalahkan orang berpuasa ye dak? Balik-balik terus pergi cari barang-barang. Konon nak buat bubur nasi seafood tapi udang dan sotong habis. Hampa di situ.


Ayam? Dah bosan. Selak-selak ada daging. So boleh buat bubur nasi daging! Beli daun sup sekali.

Inilah bubur nasi daging. Tiada perencah sup atau kiub dimasukkan. Aku memang suka manis asli (manis daging). Masak selama 1 jam ye kawan-kawan =D. Berpeluh!


.:. By .:.

8 comments:

Lynda said...

terliur la sengal.

Bai said...

Lynda : nak ajak ko. tapi ko nak g KLCC so malas kacau :D.

ikiqzana said...

bila negok bubur nasi ni baru teringat nk buat. coz aritu nk buat tuk anak2. tapi trlupa.. hehehehe

nmpk sedap bubur nasi tu.

Lynda said...

argh saja je,aku mmg nak singah umah ko semalam.

Bai said...

ikiqzana : hahaha. sampai macam tu skali.


sgt sedap =D. angkat bakul sendiri.

Bai said...

Lynda : alah sombong. tahulah rumah ku tiangnya seribu. eik ? hehehe

iZZie said...

ohh..sedappppp
mangkuk kena balas ke? =P

Bai said...

iZZie : tak payah. nak balas bg benda mahal2 skit. hahaha! :P