Thursday, August 19, 2010

Misi seterusnya...

Untuk entry ini, misi itu sudah pun diterima pakai :D. Thanks Marcos! Dan seterusnya adalah misi ini :



1. Mengupul sebanyak 4 tin atau lebih. Tin susu ya! Siapa ada, sila bagi ehsan kat aku :D. Nak minta mamak macam malu plak. Tapi boleh kot kan?

Tatau lah misi ni boleh diterima pakai ke tak :D.



2. Beli pamendar ball. Misi ini diterima pakai.


Dulu tertanya-tanya nak beli kat mana. After baca belog, baru tahu kat mana nak beli. Terima kasih pada yang share. Sesungguhnya belog memang banyak manfaat. Cewah!

Jangan gaduh-gaduh. Share lagi enak! Hehehe.




Semoga berjaya!





.:. By .:.

9 comments:

miss YS said...

kak by nie mcm nk berTUN___G jer...
ahahhahah~
amin2 ;)

.::WaNiE::. said...

aku pening !

ape kes ni?

Bai said...

miss : nak bertunang ke nak raya? :P.

amin2. terimakasih aminkan :D

Bai said...

WaNiE : tak payah pening la :D.

Lady of Leisure said...

nak kumpul tin ni ada hadiah apa2 ke hehehe

Bai said...

Lady : takde ...hahaha. ehsan di bulan puasa :P

miss YS said...

tp kak bai klu nk raye nk bwt pe tin kosong???

owh.. buleh2...
bwt meriam...
ahahahah~

Bai said...

miss YS : hahaha. tau takpe. main tin kosong best jugak kan? aktiviti malam raya :D

Bai said...

miss YS : hahaha. tau takpe. main tin kosong best jugak kan? aktiviti malam raya :D