Thursday, August 26, 2010

Riben Polkadot, mana nak cari?

Oh sangat berkenan untuk riben polkadot seperti di bawah. Dah lama mencari. Cari dekat cowboy (pasaraya di kampung), macam tak ada je aritu.


Lepas tu ke Sin Yin Semua House. Pun tak ada. Eh cerita pasal Sin Yin, agak murah ya barang kat sana. Sesiapa yang mencari beg,kotak doorgift boleh ke sana. Aku rasa sana lagi murah dari Mydin =D.


Sesiapa yang ada ternampak riben macam ni. Sila lah share dengan aku. Puas sudah aku mencari. Puasa tak larat nak jalan dek non.


*pict google-ed* Ok google di mana kedainya! Owhhh.


.:. By .:.

10 comments:

SheLLy said...

Sin Yin tu kt ne?

.::WaNiE::. said...

Oh riben ni saya ada warna putih polka dot kaler2

nama dia grossgrain polka dot

nah link

http://scrap-n-crop.com/webshaper/store/viewCat.asp?catID=423

Tapi kalau tak nak beli on9 sbb kedai tu cam mahal sikit kan, ko pegi cari kat kedai 5hinggit, takpun kedai2 hadiah2 tu. ado je selalu

kdg2 kat bookstore pun ado.

Bai said...

SheLLy : Semua house =)

Bai said...

WaNiE : owh terima kasih!!!!

oo padanlah. aku pergi semua kedai jual barang kahwin-kahwin. Kah Kah Kah.

.: an :. said...

kat SSF ade banyak riben polka dot. confirm rambang mata =)

Nora a.k.a Aira said...

hiiii blogwalking here. nice blog. waaah2 semoga berjaya jumpa riben tu ek =)

Bai said...

an : ye ke? ni tak sabar nak terjah nih!!! neway thanks!!

Bai said...

Nora : thanks! ok caiyok! :P

mysarah said...

eh i pown duk cari ribbon cmni. baca2 komen kamu dapat banyak info.

anyway i linked u dear ;)

Bai said...

mysarah : lawakan? thanks.. nanti i share lagi. buat entry..senang nak tengok.