Tuesday, September 28, 2010

Bergedik di open house.

Lokasi Seremban.


Kesimpulan, best! Dah lama tak jalan-jalan dengan korang. To Zati, thanks for lemang. Aku makan nak dekat 1 batang kot ^_^". Aku memang hantu lemang. Sedap kalau makan dengan rendang tok. Waduh leleh. Aku puasa hari ni -__-.


Ok layan gambar sikit-sikit je lah eah? Nak letak semua, kalau dikira ada banyak! 3 camera. Dah macam nak buat photoshoot majalah. Heh.

Kak Mas By suka gambar ni. Coz, ala-ala pengantin. Hahaha. Boleh?

Adik dan kakak ^_^. Iz pipi kita samak!

Bila tengok gambar ini, aku terfikir kenapa aku duduk sorang kontrol ayu. Atau korang terlebih gedik? =D
tonggek time.
Muka aku tak puas hati. Buat aksi tak jadi.

Paling tere untuk buat aksi secepat mungkin adalah Ayu dan Iz.


Oh ni la gambar paling formal. Macam untuk keluaran majalah Keluarga. Tapi, bila perhatikan ketiga-tiga gambar yang sama (ada dalam koleksi aku)... aksi Abam Zaini(baju berbelang cokelat) paling mencuit hati. Sampai teleng-teleng kepala. Hihihi.



Ok. Nanti rombongan ke rumah By plak ye??

.:. By .:.

6 comments:

don3angi3 said...

Owh By.. yg first tu prektis ekk hahhaha.. tp ada kaki huhuh...

akak gina said...

wah..sakan nye bergedik dengan kening baru trim heheheh

Bai said...

Kak Mas : hahaha. takpe gambar kaki tu nampak skit tak senonohnya :P.

Bai said...

akak gina : malo dowh masa tu. blasah je.

nampak gerek kan? =D

Lady of Leisure said...

wah bergaya ngan kening baru lawaaa...
;)

Bai said...

Lady : thanks! nampak lain macam je. Garang semacam. macam bukan By. Hahaha :P