Tuesday, September 28, 2010

Banyak lagi benda remeh belum setle.

Bila tengok belog orang yang nak merisik, bertunang.. lagi rasa macam berdebar. Rasa takut, rasa risau, ntah apa-apa rasa dah ni. Mesti duduk termenung. Banyak benda kecil-kecil yang belum setle.


Erm...macam doorgift, alas dulang yang perlu diubahsuai. Oh malam ni nak donekan alas dulang tu. Then, esok, lusa tulat boleh sambung untuk project DIY yang lain.


Bila tengok gambar seperti di bawah teringat balik, macam mana aku dan mak siapkan. Mula-mula gagah nak buat sorang kat dalam bilik. Last-last, keluarkan..letak depan mak yang sedang enak menonton tv. Hahaha.


Mak memang pandai menggubah. Kalau dulu dialah orang kuat buat hantaran. Tapi sekarang dah tak larat sangat. Kata mak, idea pun dah kurang..


Aku bagitahu mak, aku nak buat macam ni, macam ni... Then ... Eh eh.. ingat tak aku pernah buat DIY carnation?












at last...




hasilnya!
Nanti tengok fully majlis k. Letak kat mana benda alah ni.
.:. By .:.

4 comments:

Lynn Abd Latib said...

BY

seriously CANTIK!!

Byzura Mj (By) said...

littlehumbelynn : =D. Thanks!!!

SheLLy said...

ok by...lpas nie aku book ko dlm list...tempah kt ko...heheh!!

Byzura Mj (By) said...

SheLLy : ok kak elis. di alu-alukan. hehehe