Tuesday, October 12, 2010

bangun tido bangun tido..disebabkan nak ke lcct..

tadikan masa nak balik, salam mak.. aku sebak..sebak sangat..tapi aku cover aku takot mak perasan..

erm agak lega bila dah tolong mak kemas rumah...setlekan itu ini... dah la nak pergi jalan jauh ni...apa apa aku perlu puaskan hati mak..takkan nak bla macam tu je kan...

masa aku sebut terima kasih mak dan peluk cium dia...lagi aku sedih...tp kan masa lambai-lambai nak balik sempat dia pesan shopping untuk dia nanti...


hahaha mak mak
aku akan berangkat sekejap lagi dengan menaiki air asia..pergh ayat macam pergi jauh...


b2b sabar ya untuk entry bertunang...


mood sekarang nak pergi bercuti...tata!

update by mini opera.nak jugak ckp kan? hahaha

.:. By .:.

4 comments:

wa kaljis said...

wah cik B gi mane? nanti jgn lupe uploadkan gambar ye.. :)

Nurulhuda|Adlie said...

dah terbang lak dia, org nak tgk gambar menunggu ni, haha

Bai said...

wa kaljis : pergi Sabah bah.. ok :)

Bai said...

Nurulhuda|Adlie: hihihi. jap eik! sabar2!