Tuesday, October 26, 2010

Bukan kerana nak menunjuk atau riak...

Bukan.Bukan sebab itu. Tak terlintas langsung kat dalam hati ni nak riak atau menunjuk. Mungkin dari segi penulisan orang akan anggap macam tu..


Ermm ni adalah journey... Hanya dicatit untuk diri sendiri dan share kepada sesiapa yang sudi..


Sigh!


.:. By .:.

8 comments:

Xora said...

Ini meeeesti ada cik bedah kan?

mrs.spicy said...

huhuhu..abaikan bai=) kalo xtahan sangat tukar link.gahaha

INTANKUTERPILIH said...

hahaha...biasalaa..ada yg suka, ada yg tak suka..yg penting kita buat aje apa yg kita rasa nak buat...

harzharun said...

abaikan cik bedah itu yea...

btw, i rs xde lm sgt tinggal blog...tp nape cam byk je post u i x bc...tgh khatam ni okey...keep on writing!

Bai said...

Xora : sudah semestinya! =D

Bai said...

mrs.spicy : aku tak pk lagi nak tukar link. tp ayat ko buat aku terfikir hahahha

Bai said...

INTANKUTERPILIH : tu la pasal. Lumrah kot.pekakkan telinga je lah

Bai said...

harzharun : baiklah.

hahaha. sila pecut 100km/jam! =D