Wednesday, November 24, 2010

Bertandang ke rumah saudara..

Oh terlupa nak catitkan di diari online kesayangan ni.. 21hb haritu, aku tak jadi pergi kampung wak Ajim. So selamat di situ.. Hihihi.. Tapi, kena ambil family wak Ajim kat rumah makcik saudara.



Makcik saudara aku kenal, pernah jumpa dah masa first time beraya di rumah wak Ajim.... Masuk-masuk rumah, abah dan ibu dia dah menjenguk-jenguk.. As bakal menghantu (InsyaAllah), apa lagi terus salam...Lepas tu makcik dia wish, selamat menjadi tunangan orang.. tskkkk terharu,boleh?


Sikit-sikit nak terharukan? Erm for me, teramat bersyukur.. bukan senang diri kita diterima oleh semua pihak kan? So far family wak Ajim, alhamdulillah...feedbacknya amat baik.Mula-mula takut juga.* Weh ko tahu kan perasaan aku macam mana? apa aku fikir? Doakan yang baik-baik. InsyaAllah.


Lepas tu, mak dia ajak makan sekali. Lepas makan, harus basuh pinggan-segala yang ada. Lakonan semata-mata hahaha! *kalau ajim baca ni mesti dia gelak sakan*. wuwuwuwuwu..


Borak-borak.. lepas tu layan badminton dengan abah. Wak Ajim? Tidur lah.. Hihihi. Dah malas nak ulas pasal badminton tu. Last game, nampak sangat Malaysia kena ayam :(.


Dah habis game baru gerak balik..



Oh lupa, sebelum aku pergi ke rumah makcik Wak Ajim, aku pergi ke wedding kawan diploma Wak Ajim.. Kawan baik dia masa diploma. Perempuan ok!! Hihihi. Kitaorang dah kenal lama, tapi hanya online dan sms je. Dan pada hari perkahwinannya, baru dapat jumpa. Alhamdulillah kawan Wak Ajim juga menerima aku dengan baik. Hihihi. Dan sempat pergi Jusco cari baju nak dipakai masa nak ambil family wak Ajim! Sempatkan? Hahaha.



dan serta merta menjadi hari yang indah dalam hidup aku. Alhamdulillah. Terima kasih, Ya Allah. Terima kasih wak!


p/s : dah bertunang, baru nampak Wak Ajim nak heret aku ke sana-ke mari. *tekan like!
.:. By .:.

No comments: