Wednesday, November 24, 2010

Mimpi buat bunga telur...

Iklan: Entry lepas tu, aku nak list tarikh cuti sekolah. GULP! Dah terlepas 1 hint :P.


OK SAMBUNG. Mak aiii mimpi buat bunga telur? Over tau haku ni!! =D.


Tengah-tengah buat bunga telur.. sampai biji mata jadi macam panda. Hahaha kelakau. Masa tu dah nak siap 400 batang bunga telur. Semangat! Sampai tak tidur malam.


Sedang-sedang enak buat, dengar....renggggrenggggggrengggggshhhhhhrengggg....


Apa benda lah bunyi bising ni kan?


Lepas tu dengar lagi, makin dekat dan makin dekat..


Macam dekat je bunyi tu!!


Terkejut!!! Bangun ambil jam...lol!!! Pukul 5 pagi!!! Mimpi rupanya! *tepuk dahi banyak kali*


Nak tahu bunyi apa tu?? Orang fogging!! Pukul 5 pagi, orang fogging? Hades.


Bahana dari itu, aku terlajak tidur sebab aku sambung tidur. Dan mata aku bengkak sekarang.
.:. By .:.

4 comments:

BuNGaKRiSTaL said...

so, yg sebenar2nya dah siap blum bunga telur awak? hehe..

mana tau mmg bole wat sampai 400 kn.. x mustahil tu.. =)

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

400 byk tu, boleh bg satu kempong..haha.. bai, kami pon cuti skolah.. dah riki2 dlm bulan ..

Byzura Mj (By) said...

BuNGaKRiSTaL : mana ada..tak buat 1 pun lagik! =D

Byzura Mj (By) said...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ : alangkah bahagianya kalau dah ada 400 batang! hahaha. eah? ntah-ntah sama :P