Wednesday, November 10, 2010

Lately ni jadi pelupa...

Tak tahulah dengan dua tiga menjak ni. Pelupa sangat. Mungkin ada orang tidak selesa dengan sikap pelupa ini. Sigh!


Mungkin banyak berfikir? Mungkin tua? Mungkin..mungkin..mungkin..


Kadang-kadang rasa nak lempang laju-laju kat diri sendiri. Hai...*Sedih lagi..


Mungkinkah perlu mandi bunga? Untuk buang semua ini?



Dalam kesengsaraan;
.:. By .:.

12 comments:

honey amour said...

kalau mcm ni takleh mandi 7 jenis bunga..kena mandi 14 jenis bunga..heheheh :)

iedayah said...

lupe xp lg bai..i slu hlg ingatan sementara..lg dahsat..hehehhe

Kasut Pink said...

kalau x boleh lempang diri sendiri & perlukan bantuan juz buzz me k... hahaha

Bai said...

honey amour : hihihi kan? gila pelupa :(

Bai said...

iedayah :hilang ingatan? tu lagi parah :P

Bai said...

Kasut Pink : hahahaha contact details pls... :P

littlehumblelynn said...

by

banyak sgt fikir kot?
org beranak aje yg selalu lupa nih..urat putus melata kata mak!!

mrs.spicy said...

manyak makan semut ke by=p

Xora said...

bbyk fikir ini olanggg

Bai said...

Kak Lynn : mungkinlah. sekarang banyak benda kena fikir :(

Bai said...

mrs.spicy : tak tak.jarang minum air ade semut =D

Bai said...

Xora : yerp yerp. Lately ni banyak benda nak fikir...aduhai..