Friday, December 24, 2010

Broga, Tenkala dan Hantu Kak Limah Balik Rumah.

3 in 1 punya entry boleh? =D Just update sikit-sikit aktiviti weekend lepas dan minggu ni. Tak ada yang menarik sangat. Minggu ni lebih pada sakit sengal tulang dan sakit perut -_-".

OK. Kalau orang dah tanya, dah pergi Broga. Dah boleh jawab, DAH! Tapi tak sampai puncak. Lagi sikit nak sampai puncak, hujan turun.. So terpaksa turun. Kata darah manis -_-, so elak apa-apa berlaku. huhuhuhu. Sia-sia bangun pukul 3 pagi tapi tak sampai puncak. EH, bahaya juga ya mendaki bukit tu? Tak ada langsung ciri-ciri keselamatan di sana kan?


Ni lah tempat jatuh lagi terkenang. Sungai Tenkala. Kat sini, aku jatuh macam nangka busuk tu. Sampai sekarang bontot besar sebelah >.<.


Dah tengok. Tak tahu nak review macam mana. Tak tahu nak gelak tang mana. TAPI ada kemushkilan, KAK LIMAH TU TAK MATI, dia hidup.. TAPI kenapa dia boleh terbang-terbang? Aku tak suka betul tengok cerita yang suruh berfikir. EH cerita ni bukan suruh orang berfikir tapi gelak. Sampai orang belakang tak hingat gelak sampai tepuk-tepuk kerusi. EH respect sikit orang depan ok. Anak jaga elok-elok. Ni tak, sampai kepala aku kena tepuk T.T





Gambar semua di google-ed. Nantilah kalau aku terjumpa gambar aku kat broga dan tenkala, aku hapdate lagi. Itupun KALAU ada.

.:. By .:.

6 comments:

SheLLy said...

bontot beso sbelah okla tu...janji nampak bontot..hak hak hak!!

O Ena O said...

kak limah gila sebenornyer..org kg yg x pikir bijak...cite nie bukan lawak bodoh mcm cite2 filem david teo..sape yg paham ceghite2 mamat khalid..mesti paham lawak satira die..lawak mkn dalam sebneonyr..saya 2x tgk cite kak limah nie..mmg berbaloi2...cer ceghite cer ceghite..

Byzura Mj (By) said...

SheLLy : oit tak seimbang ..hahaha

Byzura Mj (By) said...

O Ena O : tu lah. maybe saya tak paham :(. Lagi pun tak ikut part 1.

Ajwedding said...

liza pun tgk 2x..
citer tu byr unsur2 perli sbnrnya..
hehheheheh....=P

Byzura Mj (By) said...

LittleSunshine : wah! ramai tengok 2 kali.