Thursday, December 23, 2010

Lawa ke tak benda alah ni?

Tak tahulah nak buat apa dengan bunga ni. Cuba korang bagi pendapat sikit. Satu design dah ada 20 biji. Cukuplah tu kot. Dan yang ni macam nak buat lebih sikit. Tapi bila tengok rasa macam blur je.


nak letak mutiara ke? atau....


ke tengah tu nak buat cam ni?



Sangat blur sekarang. So, projek tu terbehenti ketika. Hahaha alasan.. Padahal ni musim hujan. Sedap tidur kan? Rasa sayang je kalau tak tidur. Hahahahaha.


Ok-ok serius. Korang rasa yang mana lawa? Ke dua-dua tak lawa? :P.


.:. By .:.

8 comments:

littlehumblelynn said...

yg pertama ada beads tuh cantik!!lebih berseri..

nYomeL said...

suke yg the first one with beads tu.. cantek! :)

wafa azman said...

hii,
i like the second more than the pearls!! hehee~ yg without pearls tu nmpak lg exclusive+elegance, tp yg with pearls nmpak sweet+cute. ;D

Byzura Mj (By) said...

littlehumblelynn : Kan kak? Lagi berseri kalau banyakkan?

Byzura Mj (By) said...

nYomeL : suka jugak! =D

Byzura Mj (By) said...

wafa azman : i pun suka. tapi bila dalam gambar, nampak kurang pulak.. huhuhu.

Zana De Touch said...

dua-dua lawa.. paling penting kaler dia lawa..!!!

zana
http://zanadetouch.blogspot.com/

Byzura Mj (By) said...

Zana De Touch : thank you :)