Thursday, December 2, 2010

Hari ni dah masuk 4 hari kot rasanya.

Ye ye dah masuk 4 hari. Tapi tak ingat, Isnin hari tu aku pakai warna pink ke tak. Dan hari ni pakai pink lagi -__-".


Bukan sengaja. Tapi, secara automatik jari jemari ni ambil baju warna pink dalam almari. Memang tak boleh elak! Ceh alasan! Hahahaha.


Mungkin hati sekarang kecelaruan. Mungkin. Rasa semak sangat fikiran ni. Sampaikan tak mampu nak berfikir. Last-last, tidur.


Bercakap? Lagilah. Balik rumah macam tak lalu nak bercakap dengan orang. Lagi suka tengok majalah, cuci mata ^_^.


Sebab itu, minggu ni adalah minggu pink sedunia. Heh tak pasal kan? Pink adalah warna yang memberi ketenangan. Terasa nak pergi jogging tiba-tiba.

.:. By .:.

8 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

kekdg kan by, bgn da lambt.. terpaksa carik baju yg nk dimacthingkn dgn tudung yg telah sedia ada yg telah bergosok pasalnye kami ni msh mengamalkan tudung bawal...haha

Asrol Mania said...

berseri ko rini... pink yang tajam.. hahaha...

Byzura Mj (By) said...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ : kan? hahaha. senang keje

Byzura Mj (By) said...

Asrol Mania : pink yang tajam? auuuw.. apakah? hahah

Lynda said...

aku pun pink arini..ehehhe

Asrol Mania said...

Terang sangat pink ko.. hahaha..

Byzura Mj (By) said...

Lynda : :)


Asrol Mania : baru orang nampak! hahaha.

Anonymous said...

Great posting. Tidak sabar untuk membaca yang berikutnya:).