Wednesday, December 15, 2010

Proses Kursus Pra Perkahwinan.


Pasti ada yang tersenyum baca entry ini. Sebab, mereka-mereka sudah jalani kursus ni kan? Tak apa, anggap entry ini menggamit kenangan anda. Hehehe.


Kepada sesiapa yang ingin mengetahui bagaimana, di mana dan berbagai lagi. Kejap lagi entry tersebut akan menyusul. Tunggu ok? Sebelum tu korang boleh baca di laman web ini, dahulu (klik).


Kepada yang dah ambil kursus ni, nanti kita sama-sama review boleh? :)


Alhamdullillah, aku dah dapat sijil. =D


p/s : matilah korang..hari ni aku nak cerita pasal kursus je. Hahaha.

.:. By .:.

2 comments:

wa kaljis said...

wah.. dah ada sijil... ada tanye tak kalau selangor JAIS bagi "mykad" kawen tak? :)

Byzura Mj (By) said...

wa kaljis : setahu saya dia akan bagi :).