Tuesday, February 8, 2011

Al kisah hari ini nak jadi macam Hana Tajima.

Sumber : Hana Tajima


Masa pergi Hat Yai hari tu, dapatlah borong sikit seluar macam ini. Dan hari ini, telah memakai nya.


Dan sekarang malu nak bangun-bangun dan merayap merata-rata. Hahaha. Dah pedulikan! Aku memang macam ni. Dah pakai malu. Kalau boleh nak duduk dalam gua, sekarang! :P


.:. By .:.

6 comments:

♥♥ Kasut Pink ♥♥ said...

kat tmpt keje kite by, nk bergaya lebih2 mst kena kutuk kaw2.. kat sini ramai makcik2 yg sgt konservatif, dgn kami skali jd konservatif, hari2 pegi keje pakai bj kurung..

Byzura Mj (By) said...

♥♥ Kasut Pink ♥♥ : gov ke? ala blasah je la. janji bahagia. hehehe.

mrs.spicy said...

gambor2..huhu

Byzura Mj (By) said...

mrs.spicy : nan ado :P

L.e.e.z.a said...

Loor hawat malu.. kene confident ;p
Leez penah kuar pakai suar merah mak ngah,suar oren, suar ijau..
mmg orang pandang tp wat bodoh jeeerr;p hehe~
maintain~ haha

Byzura Mj (By) said...

L.e.e.z.a : Leez, tengah slambe ni *bersiul* hehehe..