Saturday, February 12, 2011

Baju nikah salah jahit?

Helo peeps!


Aku baru je hantar baju nikah kat tailor. Nasib dia terima. Alhamdulillah. Dah janjikan, nak ambil lepas raya cina. Kalau dia tak terima memang aku guling-guling situ. Huhuhuhu.


Cerita disebalik baju nikah ni, dah banyak tragedi aku dengar. Ada yang salah jahit la, ada yang terlambat jahit la. Seriau dengar. *minta jauh.


So far tailor ni memang tailor yang selalu jahit baju aku. So far sebelum ni ok. alhamdulillah. Tapi, tatau lah kalau dia buat kelam kelibut nanti salah jahit ke hape. Haish. Tak nak fikir buang jejauh.


Erm tailor ni hanya perempuan cina yang dah berusia. Rasanya umur dia dah dekat 50 tahun kot. Just dia jahit ok, so aku bagi kepercayaan kat dia je. Sebab dia boleh buat fashion-fashion ni...


Eh cerita pasal dugaan bajukan, aku just standby kalau ada apa-apa.. aku pakai je la baju jenis kaftan macam ni =D



Lawa juga kan? so baju ni memang dah ada dalam kotak doraemon(almari aku) sekarang =D



p/s: tapi masih kepingin nak pakai baju nikah dengan rekaanbentuk yang direka sendiri! Hopefully tak ada apa-apa berlaku. amin Ya Allah.

.:. By .:.

2 comments:

.::WaNiE::. said...

suke design rizman ruzaini sangat cantik2 sweet2

in fact wani ada dress yg suruh tailor jahit based dari dress dia yg tak ingat la sapa nama artis tu, nampak dia pakai dress tu comel sgt so print out gambar tu suruh butik bos jahitkan kekekekek not 100% sama, but i like the design so much huhuu

Byzura Mj (By) said...

.::WaNiE::. : kan? dulu aku ada berangan nak jadi fashion designer :P


Yela kalau tiru 100% tak best la kan? boleh review dalam blog? nak tengok!!! =D