Sunday, February 13, 2011

Hati dan perasaan.

Erm dua tiga menjak ni banyak betul benda yang dikaitkan dengan hati dan perasaan.


Mak juga mungkin bermain dengan hati dan perasaan.


Kakak juga mungkin sedang bermain dengan hati dan perasaan.


Dan aku? Pun bermain dengan hati dan perasaan. Wak tak ada selama seminggu.. erm..


Tapikan hati dan perasaan, aku selalu berdikari sendiri... Takpelah Abu ada, Abu boleh bawa aku pergi jalan-jalan. Dulu pun aku sorang. Kini dah ada teman, nak berdikari dah tak boleh?


Make it simple and easy. Just nice.



.:. By .:.

3 comments:

.::WaNiE::. said...

takpe main hati dan perasaan dari takde hati dan takde perasaan

kehkehkeh

take care by

SheLLy said...

erkkss..pe maksud ko?..."nak berdikari dah tak boleh? "

Byzura Mj (By) said...

.::WaNiE::. : hehehe. thanks wanie

SheLLy : maksud aku.. ada wak ajim aku ngengada tak leh nak berdikari lak. paham tak? :P