Thursday, April 28, 2011

Cut!

Ya saya akui, semenjak ketiadaan arwah {click}.. saya agak lemau sedikit nak buat apa-apa. Saya masih terkejut atas pemergiannya. Nak hantar invitation card pun saya rasa saya tak kuat. Saya bukan tak terima takdir. Tapi, kisah itu seakan mimpi buat saya. Kalau diingat mesti saya termenung panjang. Namun, kehidupan mesti diteruskan kan?


Ramai yang cakap, saya sedih macam saya mati suami atau boyfreind. Tapi, itulah hakikatnya.. saya tidaklah kenal lama dengan arwah. Tapi, macam dah lama kenal. Sebab arwah sangat friendly dan baik di mata saya.


Semalam, abang arwah telefon.. dia tahu saya last jumpa arwah Sabtu lepas. Dan alhamdulillah, kini abang arwah ambil alih.. Alhamdulillah syukur di situ.



Ok dah. Sekarang kita sambung dengan tajuk di atas! Ada beberapa gambar yang terpaksa cut untuk pre-weeding! Nak tengok kenapa?


1) Mulut dah kumat kamit tahan gelak. Tengok muka wak tu.. tak ke lawok? :D



2) Ni pun wak buat lawak. Mana taknya, scene ni berapa kali repeat sampai terjatuh-jatuh selendang duk sembah air. Lepas tu wak, duk cakap.. "ha nak sangat ya.. hamikkk (sambil sembah air tinggi-tinggi)". Gilo punya wak.



3) Ni pun salah wak =D. Semua salah wak.. wakakaka. Ada ke dia kata tengok tu ada ikan.. aku yang lurus lagi bendul ni carilah. Rupanya tak ade.. Dah aku ketawa sampai nampak braces..Mengong tau!



4) OK ok ni salah aku. Aku duduk dengan posisi yang salah. Tangan kehadapan dan badan bongkok. Dah kena marah dengan BIL! Hihihi.




So wahai pembaca sekalian, kalau nak ambil gambar praktis la dulu.. agar senang photographer shoot gambar. Nasib baik haku BIL yang hamik. Kalau tak, kena sabau je la dengan haku :P

.:. By .:.

8 comments:

Aty Fared said...

sweet nye.. theme menarik..:)

iedayah said...

hihihi..wa pre wedding done sudah.blh proceed nxt step da by.

Byzura Mj (By) said...

aTy _faRed~ : me kasih :D

Byzura Mj (By) said...

iedayah : dah lama dah tu.. teringat balik :P hahaha

Ajwedding said...

comel ye korang pakai baju mcm tu,,,hehe..theme yg sgt menarik

Aimi Hakim said...

dear...salam kenal, me b2b jugak..follow kamu sudah..love pinks ^_^

http://akemiey.blogspot.com/

Byzura Mj (By) said...

LittleSunshine : me kasih :)

Byzura Mj (By) said...

miey anna : salam.. me kasih.. :)