Tuesday, April 5, 2011

Update untuk majlis.

Hai, bertemu kembali!


Last weekend haritu kan, balik rumah kakak. Mak cakap, semua dah siap. Tinggal aku punya tagging je. Wahhh makkkkkkkkkk i lebiu! *peluk mak* Since mak dah duduk sini, dia banyak tolong aku. Terharu. tsssk. Ok dah-dah.


Mak cakap, "pergi tengok bilik kak ani tu.. bilik bawah mak dah susun semua. Nanti suruh ncik mat (wak ajim, mak dan BIL memang panggil ncik mat.. wakakakaka sangat nampak tua :P) bawakkan kotak.."


Bila terjah?!

makkkkkkkkkk i lebiu co mucccchhh


Then plan 1 hari jalan dengan mak, sebab mak nak beli tudung bla bla bla. Eh mak ni kata tak larat.. tapi kalau bab berjalan, boleh hilang sakit lutut dia. Hehehe.


Pada hari yang sama juga, kitaorang pergi terjah floristika, kat Jalan Riong tu.. Saja pergi, sebab nak tunjuk kat mak bunga-bunga kat sini murah. Then suruh dia pilih combination warna bunga yang sesuai. Senang nak booking nanti.


Erm.. tapi aku plan just nak beli sikit je. Macam bunga tangan etc etc. Tak banyak mana pun.

Mak dah geram dengan orkid. Suruh aku pegang bunga orkid masa nikah nanti. Oh no!! Aku punya pilihan mestilaaaaaaaaaaa..............

pink lily!! Tapi mahal la. tskk. Ada siapa nak sponsor ? :p. Tengok lah kalau ada rezeki lebih nanti, tercapailah impian aku.


roses!

separuh tag siap! Ni aktiviti Ahad ;)


.:. By .:.

6 comments:

tqahmisdar said...

seronok tengok progress orang nak kawin.. =)

http://tqahmisdar.blogspot.com/

Ajwedding said...

DH BYK SIAP!!!GUD LUCK DEAR

Khairul Onggon said...

Dah nak siap dah.. Semoga semuanya berjalan lancar :)


*Pemberitahuan: Wahai blogger sekalian, nanti refollow blog saya ye. I'll follow back. Blog baru, pengisian baru tapi dotcom yg sama. http://www.onggon.com/ dan jgn lupa tinggalkan jejak/url di comment box blog saya :)

nurl said...

by, vote for bunga lily.. nice n jarang org buat =)

Liyana said...

bestnye... hampir settle sume benda dah ek.. kita ni terkial2 lg. huwaa tensen!

gudluck eh! :)

Anonymous said...

e'eh, kamu. tunang kita pun dipanggil Che mat. heheh :)