Saturday, May 14, 2011

Berdebar jantungku!

hai peeps!


Semalam ingat ma blog je yang tak boleh log in. Rupanya memang blogger.com tak leh log in. Maintainance katanya T_T. Dah haku meroyan kat fb! Hahaha nasiblah.


Oh cerita pasal berdebau ni. Memang sah haku tengah berdebau! Mau tak nya tak sampai 2 minggu lagi nak disatukan! Wakkkkkkkkkkkkkk Ajimmmm!!! Marilah kita rasakan debaran ini. Huahuahuahua..


Kejap je rasa.


Tadi, just kira-kira dengan wak bila kenal, bercinta, merisik, bertunang. Argh semua tu manis! Eh tapi ada juga dugaan. Tipulah kalau tak ada. Tuhan tu maha adil. Kejap DIA bagi manis, kejap DIA bagi masham, kejap DIA pahitttttttt.



So far Alhamdulillah. Wak 'buat masa sekarang' buat aku macam anak :D. Mungkin dah ada ciri-ciri bapak dalam badan dia. Hahaha. Erk~ Terlebih pulak. Eh orang tengah seronot memang cam ni. Semuanya dia nampak manis :P



Wak, semoga kita bersama akhirnya.. amin :) Hanya mampu berdoa je buat masa sekarang..






6 comments:

kasihredha said...

amin...
semoga segalanya selamat
tak lama dah tu by...fuhhh
dup dap dup dap
hihi

mrs.spicy said...

wiwiwiwiw...sila lah berdebar. 2 minggu lagi nak hilang dara.eh

Byzura Mj (By) said...

kasihredha : me kasih kak.. :)

Byzura Mj (By) said...

mrs.spicy : panas! hahaha

littlehumblelynn said...

tumpang berdebar jugak !!

Byzura Mj (By) said...

littlehumblelynn : huk huk!