Wednesday, May 4, 2011

Cendol bersama rojak, memang tak dapat dipisahkan

Last week Suci(anak buah aku) demam. Tiba panas je badan dia. Kesian adik. Ha.. masa tu dia request la macam-macam nak itu nak ini. Dia nak sangat makan mee mamak. Tak lalu agaknya makan nasi. Pujuk macam mana pun dia geleng kepala.


Pastu Cik Su aka makcik dia yang baik hati ni bawalah pergi makan kat gerai cendol bawah pokok kat Puncak Alam nu. Boleh aku melahap sekali. Hahaha.

Rojak untuk saya!

Alih-alih Suci makan cendol je, tu pun ambil ais je. Dah habis ais dia tinggalkan T_T Mee mamak? Adalah 3 suap je dia makan.


Adik yang gumbira setelah Cik Su nya bawa pergi makan. Kat muka Suci tu bukan bedak tapi cahaya keimanan. Hahahaha.



.:. By .:.

2 comments:

aNis LeMoN aBu said...

geleng kepala la cik by. giling kepala sudah lain pulak ceritanya =)

btw, da dapat makan tu, sihat dah ke Suci?

Byzura Mj (By) said...

haha typo! sihat terus. hihi