Saturday, June 11, 2011

Hai peeps.

Lama tak bebel kat sini..cakap im back tetiba hilang yedak?:p semalam mc.period pain..

Cite pasal period kan..ingat lagi masa memula kena period..boleh lak nak sedih masa bagitahu wak.hahaha..korang ade macam tu ke?

Semalam genap 2 minggu kitaorang nikah..cepat je kan? Dan genap juga gambar tu hilang :(. Sedih? Mestilah..kadang-kadang kan bila malam je teringat..pastu nangis..


Tapi nak wat cam ne kan? Kalau itu takdirnya kan..erm..

Oklah wak nak balik keje dah ni..apa lagi nak masaaaaakkkk la..hehehe..si wak tu pemakan sangat orangnya..tak kisah masin ke masam ke tetap dia kata sedap..

Ala memula semua nampak manesss hehehehe..

Tata hapi weekend!

1 comment:

EiDa_wAn!e said...

hihi .. masak aper mlm ni ???