Thursday, July 7, 2011

Maxi Dress!

Dah lama rasanya aku tak bebel kat sini pasal fesyen kan? Now, kalau bab pakaian kena tanya wak. Bukan wak yang kontrol kalau dari segi pakaian tapi kalau aku salah pakai mula dia pandang lain. Kalau tak kena selambe dia tembak! Memang pedas weh.



Macam haritu, dia kata aku pakai tudung macam dalam cerita alibaba bujang lapuk. Alah yang time jual orang tu. Macam pak Arab pakai serban. Kesian haku kena gelak -_-". So sekarang, untuk elakkan wak dari menembak aku dan gelak, better aku tanya dia dulu.



Bila aku menyatakan hajat (hajat ok), aku nak try makai maxi, dia bagi greenlight! Memang aku dah lama nak pakai, cuma aku rasa macam tak sesuai dengan diri aku. Tapi kali ni hati dah meronta-ronta nak beli. Tak boleh tahan dah. Hahaha.



Bagi aku, aku tak berapa berkenan nak pakai maxi dengan inner. Ntah la. Nak nak aku ni pakai tudung. Aku rasa macam tak sesuai. Sebab, aku rasa sarat! Aku rasa lagi sesuai dengan cardigan pendek. Ni bagi aku je la ok. Aku rasa diri aku ni macam tak sesuai T_T.

Dan aku tak berapa berkenan dengan maxi di atas. Kalau aku pakai nampak macam mengandung. Kembang semacam. Nampak demok pun ada T.T. Susah kan aku ni? Semua tak kena.


Aku lagi suka maxi style macam kat bawah ni. Moh cuci mata!

Macam ni aku maksudkan. Pakai dengan cardigan.


Sekarang memang musim stripes kan?

Oh ini juga cun!


Bila haku tunjuk ada anak patung pakai ala macam ni kat wak. Wak say wow!
Ntah hape hape -_-


Oh like!!

Biru kesukaan sekarang.



Paling aku jatuh cinta sekarang adalah maxi yang bewarna putih. Nampak seksi! Aku dah usha satu dekat The Curve. Oh minta-minta lah ada lagi.



Oh berdoa agak kedai tu ada lagi stok!! Boleh bawa pergi honeymoon :D





2 comments:

Unknown said...

kak, uya ade buat entry psal maxi dress hari tue..try2 la tgk hehehe..kot2 nnti akak dpt ilham ker hehehe

Byzura Mj (By) said...

UyaRayza: haish. sama nick name lah. tp family akak je panggil uya. hehehe


ok. nanti akak terjah :D. Thanks!