Friday, July 8, 2011

Stanza Cinta.

Siapa tengok Stanza Cinta? Sekarang dah nak masuk episod ke-tiga. Tak sabar nak tengok sambungan dia, I suka Amni yew! Mungkin sebab perwatakan Amni yang lembut tu boleh buat hati aku jatuh cinta. Alangkah baiknya kalau baik seperti dia. Ewah!


Sebenarnya sebelum cerita ni di siarkan, Iz {click} yang bagitahu aku cerita ini dari novel. Lepas tu, tup tup dia nak beli thru online. Apa lagi rembat lah!!


Bila Iz datang kat tempat aku sambil senyum-senyum, aku dah tahu novel tu dah sampai!! Oh teruja! Bila mana tengok muka depan dah berdebau-debau!



Sekali buka! Ada tandatangan penulis novel ni!!! Waaaaaaaaahhhhhhh*menjerit dalam hati*. Terus berangan nanti aku dah jadi nobelis, mungkin juga aku seperti dia! Danggg!!! muahahaha.


Sekarang lagi suku nak habiskan novel ni. Tapi, pagi tadi baca tiba sedih macam tak boleh teruskan. Ohhhhhh!!! Aku kalau baca novel macam ni lah.... Feeling lain macam hahaha.


Takut nak baca muka-mukasurat seterusnya. Sedih sampai sekarang... geli tak? Kalau wak geli tau. Ahhh dia tak pahammmmmmmmmmmm! :P



Oh bila dah cerita pasal wak kan? Sekarang dia dah naik boring dengar lagu ni dalam kereta. Sebab aku duk nyanyi kuat-kuat! Hahaha.



Kisah Hati - Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya



************************


Andai ternyata keinginanmu tidak selari dengan keinginan Allah, ternyata apa yang diharapkan esok tidak menjadi nyata, malah yang terjadi adalah sesuatu sebaliknya, maka kamu mesti tetap ikhlas. Kamu harus menerima semuanya dengan senyum yang mekar menguntum dan dengan redha yang tidak terhintung....



*nangis***


1 comment:

anaztasias nora aira said...

rajinya baca komikm dear !!!