Tuesday, November 22, 2011

Esok masih ada.

Cewah macam tajuk drama plak. hehehe. Hari ni pun macam saja nak coret kat sini. Tak lain tak bukan mestilah cerita pasal pregnancy. Hikhikhik. Dah nak buat macam mana, tak ada aktiviti lain. So banyaklah cerita pasal pregnancy sampai aku bersalin. Muahahaha. Tahan? :P


Esok kan.. Adalah hari gerun sedunia bagi aku. Aku ni tahu je lah asal pergi hospital/klinik ketorrr lutut. Huhuhu Dulu lagi teruk, bau hospital je aku nak pengsan. Teruk tak bakal mak budak ni?


Esok alkisahnya aku kena minum air gula (kecohkan?orang lain dah 2-3 kali By oiiii). Takut! Macam-macam dengar cerita. Huhuhu.


Now tengah tenangkan fikiran. So sesiapa ada pengalaman tu cer cite...Tapi nak cerita maness... maness.. hahaha

2 comments:

Liyana said...

org drh tinggi je kena minum air gula kan? hehe

Byzura Mj (By) said...

Liyana : tu untuk check air kencing manes ke tak hahaha!