Friday, April 20, 2012

Ketiadaan masa

Fuhhh. Memang tiada masa sekarang. Duk mengadap En Faris je.. Kadang-kadang meragam kadang-kadang ok. Dah nak masuk sebulan ni En Faris dah pandai nak borak-borak.. Duk je pandang orang.. pastu menguek sana menguek sini. Kalau time malam, kadang-kadang tak de org nak layan. Dia layan borak sorang-sorang hahaha. Kesian En Faris.


Aku kurus ke tak? Dari pandangan mata kasar orang lain, aku dah semakin kurus. Tak kurus manalah..huhuhu aku tgk sendiri kat cermin perut dah tak seindah dulu..means buncit! Dah macam orang pregnant 3 bulan -_-". Muka adalah surut skit. Kaki besar macam gajah dulu dah mengecil skit.. skit skit mengecilnya..Kalau tak caya meh jumpa :P


Eh eh En Faris dah nak syusyu...nanti kita sambung k...

1 comment:

SuZiE said...

pakai bengkung kat perut tu.. cukup 45hari... nt confirm kempis...