Monday, June 11, 2012

Asyik bola je!!!!

Tajuk macam marahkan??? Sebenarnya tak... hekhekhek saja tajuk bikin gempak :P. Aku tak ikut pun Euro cup ni... dah ada Faris...masa tidur adalah kena lebih. Hahaha. Faris kuat menyusu...kejap bangun kejap bangun.. Sekarang je ok skit. Tapi malaslah layan. Baik aku tidur :P


Time bola ni, biasalah #wakAjim paling semangat. Siap pergi main bola lagi.. feel feel pemain la tu. Sampai tinggal anak bini. Huhuhuhu.


Kalau malam, #wakAjim la berjaga...pastu dia ngantuk, pampers anak pun dia tak check dah -____-" .Kalau dulu, dia punya shift jaga pampers Faris. Takpalah, ku korbankan demi abang. Erkkk?? *Lempang sadaaas*


Kadang-kadang aku jeritkan juga...ye la anak ntah kemana...pastu esoknya nak kerja dah..Haiiii..Lelaki tak sah kalau isterinya tak bebel tau.


Ok aku perasan sekarang aku dah jadi singa betina :D. Ok bye!

1 comment:

MOMMYLIN said...

Huhu... Garangnye kak... :) sabo laki kita pun cmtu....