Tuesday, June 12, 2012

Malam Blue.

Wah tajuk! Lucah ok. hakhakhakhak. Malam Blue (Biru) ni sebenarnya malam sebelum kejadian kenduri akikah dan Berendoi Faris. Saja suka-suka buat party. Bukan selalukan? Alang-alang menyeluk pekasam orang cakap :P.


Malam biru ni merangkap malam sambut birthday, malam sambut anniversary dan malam hari ibu. Ha amik ko! Nak jimat duit, kita gabungkan semua sambutan di sini. Miahahahaha (apa punya gelakla kan? :P).


Malam biru ni, kitaorang pakai baju bertemakan putih - biru. Bukan apa, saja nak nampak kemeriahan tu...best skit :D.Lepas tu, seronok kumpul ramai-ramai ni.


Dah tak tahu nak cerita apa, jom layan gambar.


3 of us. Cewah! Dulu selalu tengok gambar orang ada anak. Sekarang time aku lak. Rasa macam mimpi :D.


Dengan Faris. Time ni boleh pula dia tidur je...T___T mama nak ambil gambar ni sayang.


Faris dengan abah. Orang cakap muka Faris sebiji muka abah dia. Takde langsung muka aku. Ok sedeh, sekarang T__T


Bam bam tak? Faris pun pakai ada blue-blue hehehehe.


Ni sambutan hari ibu. Aku kat dalam menyusu Faris T_____T. Sedeh ok time ni aku tak ada.



Ni kakak gemok ku. Dah kurus sangat dah. Jeles lah plak >-<


Ni Kak Mas, kawan Kakak. Eh macam retis aku malam tu duk bergambar je hekhekhek.



Bersama kakak kesayangan, kawan gaduh, semualah :D


Dengan adik uci kesayangan.


Dengan Nina kesayangan. Ni pun kawan gaduh.




Dengan abang blue kesayangan. Lawa tak rambut dia? Hahahaha kena buli dengan aku. Tu pun berjanji tak keluar kat mana mana fb, mahupun belog. Tapi, fb pun aku publish sini pun aku publish..Ado aku kesah? Hahaha ampun bang :P


Last, Faris bersama yuna kesanyangan mama kesayangan ;)





No comments: