Tuesday, July 24, 2012

ADPHotLovers - ADI PUTRA Hot Lovers!

Kalau korang gila tweet, gila Adiputra sure tahu apa dia ADPHotLovers ni. Me? Mestilah tahu...I polo u  ha ha ha ha. Eh bukan Adi Putra je haku polo. Aaronators pun (betulke? Lupa dah cam ne eja). Nak bandingkan AA dengan si ADP ni.. aku lagi suka tengok ADP berlakon dari AA. Tapi AA ada kelebihan tang perwatakan. Dia sangat sweeeeet kalau tweet dengan wife dia. Arrgghhh sweeet sangattttttlah.



Eh ape ni cite laki-laki orang? hekhekhekhek. Kalau cerita pasal laki orang ni, mesti lupa status yang kita sendiri dah jadi isteri orang. Hahaha. Sabau je la.



OK. 14 Julai. Aku pergi 1st HotLovers Anniversarry with Adi Putra! Di PWTC. Ramai orang ok. Ingat tak ramai. 



Semua kena pakai warna turqouise tapi aku pakai warna peach -_-". Takpelakan? Lain dari lain. Baru ADP nampak aku. Hahahaha puuuuuuuuuuuiiii!

Tickets. Aku beli? Mestilah takkk :D



Perasan tak orang yang pakai jaket merah tu? Tu ADP tengah nyanyi. OK sungguh sedap suara dia ok! Mengikut katanya, dia pernah buat album tahun 2008 dulu. Tapi tak pernah dengar pun bang? Eh dan dan  ko, abang :P. Katanya lagi, suatu hari dia nak buat konsert! Wauuu can't wait! Rasa macam nak pergi sebab dia nyanyi best! Tak caya? Dah malas aku nak cite :P



Ni mak aku tapau. Nak bagi jiran-jiran sebelah ke mak :P


Ok ni gambar bersama peminat.


OK. Peminat pertama Faris Daiyan *bertuah Faris T___T


Peminat kedua dan ketiga, mak dan moomy. Hamboi makkkk lentok ek! Mommy ni penaung HotLovers dan merupakan makcik aku hekhekhekhekhek.


Dan last. 




Ye peminat last.





Tapi gambar tak cantiklah.







Malaslah nak tunjuk.







Sentap dengan wak pun ade.







Eh malaslah.








Nak tengok juga?








nah la nah la.....


Si tenbam bersama ADP T___________T. Wak kalau ambil gambar memang tak pandai cari angle cantik. *lari cari batu belah batu bertakup*

No comments: