Monday, July 16, 2012

Aku dan makanan.

Ye aku sedar aku dah kuat makan sekarang ni.. sangat-sangat kuat. Tsssk menakutkan kadang-kadang.. Tapi itulah hakikat. Hahahahaha.


Contohlah kan, aku makan nasi lemak.. Yeeee nasi lelemak ye kengkawan. Sekarang, orang hidang satu pinggang pun aku boleh habiskan. Kalau dulu aku ambil suku je dah memadai. Sekarang tidak lagi...T___T. Jenis Gorilla ke hape aku ni? Hehehehe

Ye ini nasi Buhara...tetiba macam best pulak tengok gambar ni kan? Motif? Heheheh. Paham-paham je la.


Lepas dah melahap sepinggan nasi lelemak, aku boleh makan 6 ketul karipap pusing! Terkejut? It's so not me macam dolu dolu... memang kuat makan sekarang..


Glup! Sedappppp :D


Time makan selalunya minuman mesti lah air soya atau pun susu....Itu kalau pagi la...Kalau dulu, loya nak macam cenggitu.. sekarang dah jadi biasa lak. Huhuhuhu


Haritu, try la tak ambil lunch.Sebab nak melatih perut ni supaya tak terkejut nanti bila puasa....terus rasa berpinar mata...ketar lutut...Adoi la..


Macam mana lah puasa nanti. Hope semuanya ok.. ;(. Sesiapa boleh share (breastfeeding) tips menahan perut semasa puasa?

No comments: