Tuesday, July 3, 2012

Nak simpan rambut panjang.

Aku ni manusia jenis cepat bosan.. bukan bosan dengan wak.. bukan bukan.. aku cukup bosan kalau rambut aku style yang sama je. Tak tahulah kenapa. Suka benar tukar style rambut kejap panjang, kejap kerintingkan kejap pendek. Walaupun bertudung.. bila balik rumah tengok cermin..terus bosan. Padahal baru je potong rambut -_-"


Dan sekarang teringin nak buat rambut panjang.. macam ni..








Rasa macam sejuk mata memandang..






senang nak libas-libas wak :D.


tapi




tapi




tapi



Macam tak sesuai untuk Faris. Sekali Faris meragam, ada aku naik angin libas dengan rambut. Hahaha. Kesian Faris. 




Korang kalau ada baby, korang simpan rambut panjang tak? Aku rasa macam tak sesuai lak. Sekarang pun aku rasa rimas -_____-



2 comments:

SuZiE said...

last aku potong rambut pendek atas bahu skit bln 1 tahun 2011... lebih setahun dah. so far ok jer... cuma bila dtg malas tu serabai mcm org mati laki.. heheheh...

Byzura Mj (By) said...

SuZiE: hahaha aku sanggul dah mcm org pantang meroyan tau!