Monday, July 2, 2012

Zaman euro dah habis.

Lega tau Euro ni dah habis...lega pale otak...lega mulut.. kalau tak aku duk membebel je dekat wak, tak tidur malam. Ye la mana taknya...kol 5 baru tidur..pastu nak pergi kerja..tak ke mata layu? -___-"


Aku suka bola..suka bersukan... tapi bila dah ada Faris minat nak tengok tu berkurang..mungkin sebab masa. Nak bagi dia menetek lagi. Kalau dia meragam nak ngembeng? Aku sekali tidur hahaha. Tapi sweet la baby ngembeng ni. Har har har. Tak pasal cerita pasal ngembeng kan?


Kalau tengok bola mesti lah aku ni agak lalang sikit.. Tapi aku setia. Hahaha statement apakah ini? Ye contohnya.. aku suka MU tapi aku suka tengok pemain Man City..Aku suka England tapi aku suka tengok pemain Spain. Hahaha. Ok la kan? Aku tak berubah arah cuma boyfie je bertukar...


Macam wak plak cukup pantang aku macam ni. Dia kata ntah apa apa. Dia tanya, apasal perempuan macam tu ek? Eh suka hati aku lah. Hahaha. Kena bebel je kalau aku sorak pakwe pakwe hensem masa tengok bola. Last-last dia diam tengok aku menjerit dan meroyan. Macam malas nak layan gamaknya.. Meluat dah kot ko yang? Hehehe..


Suka sangat aku bergaduh pasal pakwe hensem.. tapi tak ada pulak aku bergaduh pasal awek lawa.. wak kalau suka dia agak pendam sikit. Tapi aku leh lihat dari mata dia. hahaha. I dah paham u yang.. u jangan nak selindung lagi.


Macam aku lak suka terus terang..

Contohnya macam sms pagi tadi..


"yang ..pagi tadi boyfie I score kan? Rugi tak tengok"

"hehe abg Torres ke? Tengok ulangan je yang...hehehe"

"Torres I dah ceraikan.. Skang ....














David Silva!" 

*menaip pun boleh sengeh bila nama Silva disebut :D. Apatah lagi tengok gambar nya. :P

"haha itu I la yang"



Duhhhh! Wak memang perasan! Laki siapa lah ni -__-"

No comments: