Friday, July 6, 2012

Salam Jumaat ;)

Alhamdulillah selesai sudah satu nazar...ni niat masa aku mengandungkan Faris.


Harini selesai sudah bagi pulut kuning kepada team aku dan kawan-kawan sejagat. Ada 2 lagi nazar aku belum tunaikan. Banyakkan? He he he he.


Aku memang selalu gini.. kalau ada benda yang aku nak dan benda itu aku dapat dengan suksesnya aku akan bernazar. Tak rugi pun bernazar banyak ni. Asal niat hanya kerana Allah untuk Allah permudahkan jalan itu....dan diredhaiNya.


Dari sekolah aku dah memang pratikkan sebigini.


Yela kita mana tahu dugaan kita macam mana kan? So bernazarlah.. semoga Tuhan permudahkan...


Dan Faris pula hari ini genap cukur rambut selama 7 kali (seminggu sekali tiap kali Jumaat). Yeay! Lepas ni leh simpan rambut Faris panjang macam Faizal Tahir. Eh. *minta lempang*



Faris pula alhamdulillah dah tak banyak ragam dia. Tapi, sesekali tu dia gian, meroyan gak. hahaha . Faris dah boleh senget-senget badan.. tak sabar nak tunggu Faris pandai meniarap...


Dan tak sabar nak tengok dia mengesot.. Habislah lepas ni kena beli almari baru simpan semua barang-barang.. hehehehe alasan kan? Sebenarnya, nak minta wak beli perabot baru.. ye la kata nak raya kan?


:D. Peace!!!



No comments: