Thursday, November 1, 2012

BHS punya cerita.

Ya sekarang sangatlah busy pasal BHS ni. Sesiapa tak tahu pasal BHS meh aku cerita. Hihihihi. BHS tu stand for ByHijabStyle. Aku guna nama aku sendiri untuk nama busines yang di-run-kan sendiri oleh ku dan bersama suami.


Dan kini ada lain-lain juga. Dah ada di putrajaya. Dan yang lagi satu madu-closet, kawan aku jaga aka patner/jandaku jua. Ha ha ha ha.



Ntah macam mana nama ni timbul. Nak kerja glamour? Eh tak la...tiba muncul aku on terus. Lepas tu rasa malu pun ada..kan..nanti orang jumpa..eh ni la owner BHS eah? Kalau aku pakai ok, ok la kan? Kalau aku tengah serabai? Hazaaab juga hehehehe.



Nak tukar, macam dah sayang pula sebab dah (tak beberapa) ramai orang follow kat fb. So kekalkan je la. Peduli apa :D.



Sekarang dah ada kaki untuk buat design dan keluarkan brand sendiri. InsyaAllah akan muncul tak lama lagi.



 Kalau nak tengok apa yang dijual. Boleh la ke facebook [search] Byhijabstyle.



Dan ke website..tapi web under construction. www.byhijabstyle.com . He he he he



Nanti-nanti kita cerita lagi pasal business ok :). Sekarang business adalah salah satu kehidupan aku.

+ By +

No comments: