Wednesday, November 7, 2012

New life.

Dalam hidup memang banyak perubahan kan? Dari masa ke semasa mesti tukar...Begitu juga aku. Dah kenapa ayat macam ni? huehuehue.


Aku dah tukar link blog aku dengan harapan aku jadi glamer lepas ni  ha ha ha, atas sebab nak perubahan yang baru, nafas yang baru. Ecewah...bunyi macam kecewa je..  Tak tak sahaja nak nafas baru. Baru ada mood nak update blog. Hahaha. Boleh gitew?


Eh aku punya blog kan. Hehehe rasa boring kita ubah :P.


Lepas ni www[dot]byhijabstyle[dot]com pun akan menjelma. Ehhh dah cerita pasal business. Oh takpelah janji bukan business MLM. Ni bussiness nak perempuan-perempuan semua jadi cantik :P.



Ok la dari terus aku membebel...baik aku stop..


Sekian edisi mak jemah kali ni.

+ By +

2 comments:

Anonymous said...

amy pun rase nk tukar tp tukar template je..hehe

Byzura Mj (By) said...

~AmyLiana86~: mari! hihihi