Thursday, January 31, 2013

Hantu Salmon.

Haritu sangat-sangat teringin sangat nak makan Salmon. Padahallllllllll baru je seminggu sebelum tu makan. Hahaha.


Aku memang penggemar tegar salmon.Nak nak yang grill lagilah. Mentah pun aku sapu. Wah perut apakah ini? Patutlah perut ko susah nak kempis perempuan. Makan je :D.



Eh ini aku makan sebelum aku kontrol diet ok. Hahaha jangan salah paham. Kang ada yang cakap eh bukan si By tu diet? Pastu blog dia penuh pasal makanan. Haaaa dah speku di situ. Kikikikik.



Tak baik korang speku tau. I on diet skang :p (konon)



Ok berbalik pada cerita asal. Kan teringin Salmon kan. So aku makan di Pepper lunch haritu. 


Aku order Terrayaki Double Salmon. Tamakkan? Orang makan sekeping. Ko makan 2! Hahaha

Nama je 2 keping. Tapi cenonet je. Nipis plak tu.



OK tetiba teringin nak makan griiled Salmon. Makan panas-panas sedap! 



+ By +

No comments: