Friday, May 3, 2013

Saya meroyan nak beli mesin jahit sekarang! Tuhan tolongggggg~

Memang suka menjahit dari dulu sebenarnya tapi ikutkan masa semua macam tak cukup...tapi tetiba semangat waja datang kembali. Wahhhhhh apakah?


Maybe sebab darah mak (yang memang tukang jahit dulu) turun ke aku? Maybe lah...dah lama review..jeling je orang beli. Ada juga baca review kat forum semua. Aku bukan pandai sangat lagipun. Jahit langsir lurus..jahit sampin wak masa raya haritu boleh la. Mihmihmihmih. Itu pun jahit lurus je ok! Ini kan pula nak buat baju kurung...tak retiiiiiiiiii! Tapi tu semua boleh belajarkan? Mana lah tahu tetiba aku leh buat baju anak sendiri. Wahhhh tak payah nak tempah  kat orang dah.


Cuma dalam kesangsian aku nak pilih yang mana satu model. Yang berkenan di hati...ada dua - tiga list. Tapi yang memikat di hati ini adalah dalam blog blogger ini dan juga blogger ini!


Siapa tahu pasal mesin-mesin jahit ni? Jom share! ;)








By +

No comments: