Monday, June 2, 2014

Second pregnancy :).

Salam semua,

*batuk*batuk* Dah baca kan tajuk di atas? Alhamdulillah sekarang aku tengah jalani kehidupan sebagai sebagai mama yang akan menerima baby kedua :). Insyaallah.

Beberapa hari lepas aku duk baca blog sendiri, tak sangka aku banyak share cerita mengenai pasal pregnancy yang pertama. Dan lepas tu lama aku berfikir rasa macam aku tak adil jika tak bercerita mengenai prenancy kedua. Hihihi. Apa salahnya aku share kan? Kot kot anak kedua pandai baca blog nanti, terasa pula hati mama dia tak cerita kat sini. He he he he.


Sekarang, aku pun dah habis fasa 1st semester. Teruk juga mabuk kali ini. Even sekarang pun kalau baby dalam perut ni tak suka bau something mulalah bergelodak perut, loya tekak..last pastikan muntah.


Masa mula- mula dulu, sampai aku hilang 4 kg! Sekarang ok alhamdulillah berat naik sedikit tapi tak banyak macam pregnant abang Faris dia dulu hehehehe.


Rasanya sampai sini dulu. Terpaksa stop menulis kerja rumah ya allah berlambak!

I am 22 + now :)
Doakan semoga keduanya diberikan kesihatan sempurna dan semoga dipermudahkan semua ya ;)


Jantina? Tak confirm lagi :).








+ By +

No comments: