Sunday, April 12, 2009

Bestnye balik kg!

Sbenarnya bukan topic ni aku nak cite kat korang spt yg dijanjikan dlm post di bwh..tunggu aku balik KL dulu la k..hehehe!

Smlm aku saje je try tenet kat umah aku...dah lame aku tak gune..try punye try tup tup leh gune lagiTQ ayah sebab tak potong..heheh takde la aku sangap asyik main ngan kucing n makan n tido je...

Sebab ape best?? sebab aku leh baring sambil updet blog n tengok one in a million (ulangan aku rase) Rancangan TV pon aku tatau dah skang...kat KL g keje..pas balik keje sempat la aku tengok matahari..malam aku jd musang..hahaha! aku g la tengok muvi ke..main futsal ke..ptg kdg2 aku main netball... paling banyak aktiviti aku kat KL ialah bace novel..kat kg pun bace novel..hehehe....tp slalu kene ganggu ngan mak aku..ajak borak..

ok berbalik one in a million td..best gak eik...patot akak aku ikoti tiap2 minggu...cik puan muda pun pernah ckp yg tomok tu best...ternyata best...boleh tahan..Dato' Shiela tu cun la aku suka! Amylea pon best...ape name mamat sorng tu...Awera kot name die....best gak..hahah boleh dikatakan semua best..Awera ni cukup la dengan ke'hensem'an die...aku rase boleh kot jadi artis...kalo tak jd artis ko jd la model..hehehe..

Malam ni anugerah bintang popular plak..aku takde la mengikuti..tp aku suke tengok fesyen2 artis! Nampaknya aku kene la bmalam kat umah akak aku...cos jap lagi aku nak bersiap2 balik KL lak..kene anta mak aku ke rumah akak aku...huh BZ sungguh mak aku..ade jemputan yg die kene hadir..aku? popular sebagai driver yg bertauliah...hahaha!



Ala mak aku tuka Melodi lak! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr~~~

p/s: tunggu cerita aku ari jumaat aritu...da~~~~


No comments: