Monday, April 27, 2009

Cik By mengamuk ala lemah lembut..

Thanks to teman rompakan bank kerna snap gamba ni..hahaha!


Rupe2nye ramai yang same kes ngan aku...CPM (Nora) pun kene gak..Atas dorongan dan nasihat (cewah!) aku pun menelifon CIMB gak utk membuat report. Pastu customer service CIMB suruh aku pergi ke cawangan terdekat utk buat report. Pergi lah aku ke KL SENTRAL tanpe mengedahkan time keje. Buat laporan kat CIMB then CIMB nak statement withdraw tu dari MAYBANK..cet! sabar~~ ... pergi ke MAYBANK pastu MAYBANK ckp aku kene print dr MAYBANK2u. Aku dah mule sesak nafas. Aku ckp, " Then I kene balik opis n print, datang sini balik? Xke due kerja??". Pegawai MAYBANK menjawab, " I try for u. Tapi tatau la boleh print ke x..U give ur IC n accc num". Then die check n print. ha boleh pun!!!


Saje nak suh customer buat 2 keje kan??

Pergi balik ke CIMB meneruskan report aku tu... Aku tanye bape lame? 2 MINGGU!! cet~~ lamenye..sabar2~~

SEMOGA AKU MENDAPAT BALIK DUIT ITU.AMIN!

p/s : ingat seorg teman berpesan kite bukan bodoh, tapi jahil~~ so jangan lakukan lagi. If ade org same kes ngan aku amik semua detail kalo atm tu tak klua duit~~


Cik By

3 comments:

C!kpuanmuda® said...

gud luck babe!

kHairie said...

kesian mangsa rompakan bank neh.. hahaha XD

Byzura Mj (By) said...

C!kPuanMuda : tq!

Khairie : Siot je..patot ko mendoakan..hehehe...neway thanks snap da pic!