Thursday, April 2, 2009

TALEnTIME part 2


Part Mahesh melutut kat kaki Mak dia, mintak mak dia ajar hati dia untuk lupakan Melur tidak bjaya membuatkan aku menangis! hahaha! hati wa kering jugak k.mas! hehehe...walopon cite ni agak slow..tp mbuatkan aku tak kering gusi...watak hafiz dlm tu je yg menyentuh prasan aku...sebab mak aku pernah sakit macam mak hafiz..tp tak de la mati sbelah..cume bahagian muke agak same... OST boleh tahan best..tak silap aku lagu aizatkan? Jac pon agak bjaya bwk watak tu...kdg2 agak terase mcm tengok crite tamil..hahahaha!


p/s: sokong la filem melayu :D watak cikgu anuar tu mengingatkan aku pd seseorg yg suke kentut depan aku! hehehehe!

2 comments:

naza said...

yup..
tp tak semua filem melayu itu bagus utk ditonton..
sory to say..
saya pemilih dalam bab2 menonton filem ni..hehe..
Nway, talentime satu drpd filem melayu yg sy suka..

ByZura said...

same with me... kalo filem yg bawa maksud yg betol ok la...view yg cantik...kalo mengarut sy juga x layan..hehehehe!