Friday, May 1, 2009

S.E.M.A.L.A.M


SMLM, balik je selesaikan problem aku tibe2 jiran sebelah (seblah meja kat opis..heheh) ckp bos cari aku. Alamak! dah la main klua balik dlm kol 3 lebih kot. Last2 bos cari..masak! Kepala ngah serabut setlekan masalah. huhuhu. Pergilah aku mencari bos aku yang sedang meeting itu. Pastu die bwk aku g jumpe vendor. Vendor tu hulur kertas, pastu cakap kat aku kene jawab soalan. Aku tanye ape ni? Java Programming Test..kuang3x. Nasib ko la By... Ape lagi ketar luntut,jari jemari aku. Dah keje pun kene test ke? Wuaaa mcam nak meraung pun ade. Kepala ngah serabut pun terpaksalah aku menempuhinya. huhu..neway pakcik google ade utk menolongku..hahaha.thanks to my opismate gak sebab bg idea utk aku mjawab.My bos pon tolong! thanks! Susah siot soalan die! Walaupun 4 soalan, disebabkan aku tak seberapa ngan java ni..hancuslah! Nasib baik la aku tak muntah hijau. Maybe kalo org tere boleh jawab kot. Aku ni mane lah tere..huhuhu.Neway aku selamat menjawab dan menghantarnya. Java Test tu untuk masuk EAI team..Boleh x aku berdoa?? Moga2 aku takde lah masuk team tu...cuak siot! kene core Java. Kang aku masuk aku tidak boleh lagi bersosial di sini (blog). hahaha!


Untuk kesempatan di sini saya mengucapkan selamat hari buruh kepada buruh2 Malaysia!


p/s: B, aku bace blog ko..giler ade name aku kat title. Glamor aku nanti nyah! erm..biase la mulut org yang dengki ..nak nak org yang busuk hati mcm kite. Kite kan ahli tingkap muke comey hati busuk..ko tak hingat?! hehehe



Cik By

No comments: