Thursday, June 18, 2009

Berbulu!

Berbulu nak nak bila menggedixx kan? 2-3 minggu dah aku berbulu..abislah lebat bulu di dada ..tak suka la dalam keadaan mcm ni..berbulu tak leh blah giler..(org berbulu ngan ko, ko tatau :P). Malu la skit kat makcik2/pakcik2 kalo nak bercheeeenta tu...dieorg pun bercheeenta gak dulu..ni tak dalam lift pun nak bmesra..huhuhu berbulu~~~ Gedixxx? gedixxx tu tabiat dibuat ke saje-saje buat untuk perhatian?? takyah la menggedik semata-mata nak perhatian..huhuhu berbulu~~~ (kalo aku gedixxxx takpe :P) hahahaha! ntah la lately ni memang agak berbulu..manusia-manusia..mcm jenis!

ko tak suke org...dan jangan lupe kalo org pon tak suke ko!! paham???!

Cik By


7 comments:

driedroses said...

uit..
sapa ni kak by? seingat iz, takde plak daku menggedix xoxo dalam lif bila org lain ada skali..tsk

Cik By said...

hahaha! adalah~~ rahsia :P

ayu said...

huhuhu... rahsia la plak...

z@ti said...

sorilah bai aku xperasan td. biasalah bila dah bercinta tu xingat dunia. tu yg x nmpk ko tu..

Cik By said...

hahaha..ko bcheeenta ngan esoh :P

z@ti said...

hahah..esoh pun esoh la...encem pe.

YB Khairie said...

bulu-bulu?
bulu? bulu ape BAI??
BAI BERBULU?? BULU??
hahahahaha.. XD